Urban Rabbits

 2010.06.24. 14:17

A héten nem lehet okom panaszra, mert 3 napon belül már kétszer voltam francia környezetben. :)

Mint például tegnap is, amikor hatod magammal elmentünk egy FANTASZTIKUS darabra a Fővárosi Nagycirkuszba.
Még mielőtt mindenki nekiáll negatívan, hogy "fújjjjjjjjjj cirkusz", meg "fújjjjjjjjjj bohóc", gyorsan elmondanám, hogy ugyan cirkuszban volt, és igen artistákat néztünk, de semmi, de semmi köze nem volt a hagyományos cirkusz fogalmához. (Mondjuk én amúgy is szeretem a cirkuszt, akár hagyományos, akár "kortárs".)

A darab az Urban rabbits címet viseli, ami engem annyira nem fogott meg, és én is csak unszolásra mentem el, akármennyire is tudtam, hogy franciák fognak szerepelni benne. :) Nem tudnám pontosan elmesélni a darab lényegét (emberi kapcsolatok), inkább mindenki nézze meg itt (www.urbanrabbits.eu), de amit az oldalon el lehet róla olvasni, semmi ahhoz képest, amit látsz a színpadon - az összhang, a rugalmasság, a professzionalitás, és persze természetesen az a "plusz pici varázs", amivel odaragasztanak a székbe, és elfeledtetik veled az időt, letaglóznak a művészetükkel. :)

FANTASZTIKUS!!!

És még egy kis plusz... :) Mivel nagy aláírás gyűjtő vagyok, és már múlt héten is felbátorodtam a Babylon Circus koncerten, így most nem is volt kérdéses, hogy odamegyek a fiatalokhoz - akik kint álltak a cirkusz előtt - és egy kis csevegés mellett megkérjem őket, hogy írják alá a darabról szóló reklám anyagot, ami nálunk volt. Nem is volt kérdéses, hogy örömmel írták alá, sőt kicsit megspékelve nem csak a nevüket írták oda, hanem lerajzolták azt is, hogy melyikük milyen eszközzel dolgozott, így talán egyszerűbb nekünk is emlékezni rájuk. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://frenchlady.blog.hu/api/trackback/id/tr372106562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása