Az a bizonyos X... :)

 2010.12.23. 14:57

Aki ismer tudhatja, hogy szeretem a különböző tehetségkutatókat, így amikor volt Megasztár, vagy Megatánc akkor néztem őket. Így volt ez néha napján idén is...
Most viszont lett konkurencia... :) Az X-esek... :D
És be kell valljam... Amikor először le tudtam ülni nézni is a két műsort, meg kellett állapítanom, hogy az új csapat jobban kitett magáért, és sikerült olyan embereket összeválogatniuk, akiknek tényleg van hangjuk, vagy ha nincs, akkor meg van bennük az a bizonyos X... (igaz, Norbi? :))

Szóval tegnap névnapi, vagy karácsonyi meglepiként elmentem az X-faktor koncertre. :) 

Így érthető lett számomra is, hogy miért is van néha kiakadva a zsűri (bármelyik csatornánál), ha nem az esik ki, akit ők rosszabbnak ítélnek, ugyanis tényleg más a tv-ből nézni, és más élőben hallgatni őket. 
Ilyen példa volt számomra Domokos Fanni, akinek a hangja nem annyira tetszett a tv-ben, de a koncerten libabőrös lettem, annyira jó volt.

Az X-faktorosok igazán helyesek voltak... Egy csapat még amatőr, nagyon jó hangú fiatal, akik lássuk be néha még nem tudnak mit kezdeni a közönséggel, a hangjukkal és a színpadi szereplésükkel. 

Vannak, akik még alig hiszik el, hogy 15000 ember előtt lépnek fel, és lentről kicsit gyámoltalannak látjuk őket, akár a gyerekek, akik nem hiszik el, hogy megkapták, amit szerettek volna. Az én nézetemben ilyen volt tegnap Takács Nikolas, aki fantasztikusan énekelt, és látszott rajta a meghatódottság is. 
Ugyancsak nem hitte el, hogy ilyen hatalmas tömegnek énekel, de valahogy felszabadultabban tudta kezelni a helyzetet Vastag Tamás... Aki kimutatta, hogy "wow, ezt nem hittem volna"... :), és őszintén, néha jobb hangúnak tartottam, mint a bátyját. Viszont abban egyetértettem a mentorokkal, hogy inkább maradjon a lágyabb dallamoknál.

Vannak köztük olyanok is, akik nagyon akarnak bizonyítani, és csodálatos hangjuk van, mint Janicsák Vecának, viszont az erőfokot még nem mindenhol tudja jól használni, így néha fülsértően hangos a dal.

De vannak olyanok is, akik lámpaláz ide vagy oda, nagyon jól adják el magukat. :)
Mint például Wolf Kati, aki hanggal és színpadi jelenléttel is fantasztikus előadást nyújtott, vagy hát persze a Showman-ek királya... :) Király L. Norbi, akiben annyi energia van, hogy akár az egész Arénát meg tudta volna mozgatni, nem csak a publikumot. 

És persze ne feledkezzünk meg a nyertesről, Vastag Csabáról sem, akit én még régebben egy Miller Zoli esten fedeztem fel magamnak, és aki már "régi motorosként" pátyolgatta néha a többieket, mutatott be mindenkit, és tényleg jogosan jutott be a döntőbe... 

Úgyhogy mondhat bárki bármit... Szerintem jók ezek a műsorok, és ugyan most elfogult voltam az egyik műsorral, de csak hajrá tovább Megafaktor és Xsztár!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://frenchlady.blog.hu/api/trackback/id/tr802534813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása