Porszem, vagy mi... :)

 2010.04.29. 18:19

Valahol hallottam már többször is, hogy a világűrből simán látható pl. a Kínai Nagy Fal, vagy a Dubai közelében található pálma sziget. 

Nah most... :) Tegnap rákerestem a google-ben, műholdas képre váltottam, és gondoltam csoda nagyban fogom viszontlátni mind a két fent említett dolgot... 

Csatolom a képet, amelyen a világűrből látható a pálma sziget... :)

Remélem mindenki megtalálta...

Ha nem, segítek egy kicsit... :) A Szaudi félsziget hegyes kis csücskétől van egy picit balra... 
Ezzel egyidőben megjegyezném, hogy a Kínai Nagy Fal is kb. akkor felismerhető, ha annyira ránagyítasz, hogy csak na...

Viszont ez igazol valamit, amit nemrég beszéltem egy kedves barátnőmmel/segítőmmel. Ő segített, amikor azzal mentem hozzá, hogy én ált. meg akarok felelni mindenkinek, VALAKI akarok lenni. Ő erre megkérdezte, hogy miért nem jó csak porszemnek lenni??? Hiszen, ha fentről nézzük a világot, a hegy és a porszem is ugyanakkorának tűnik. 

És mivel a fenti két csoda sem igazán kiemelkedő fentről nézve, semmi gondom nincs azzal, hogy sima, egyszerű, pici porszem legyek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://frenchlady.blog.hu/api/trackback/id/tr621962482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása