Mibe is???

 2010.12.15. 23:28

Akik ismernek, vagy nemrég olvasták a blogomat, tudják, hogy láthatóan és hallhatóan is megint szerelmes vagyok, ami nagyon jó dolog, hiszen nem mostanában történt ez meg velem utoljára. :)

Igen, szerelmes vagyok, az érzés minden pozitív és negatív részével együtt. :) (Ok, azért inkább pozitív az egész)

Egyenlőre azt hiszem a plátói szerelem kategóriájában vagyok, de legalább már ez is valami. :) 
Szóval sok kavargó érzés, félelem, lila köd, gondolkodás, és ezekhez hasonló között ma egy kis nyugtató meditáció segítségével sikerült rájönnöm, hogy talán inkább a lehetőségbe vagyok szerelmes, nem is az illetőbe. Tehát mondhatjuk akár azt is, hogy a szerelembe vagyok szerelmes. :) 

Ez már nagyon jó út ahhoz, hogy szép lassan elérjek oda is, hogy ne csak a szerelembe, hanem a majdani illetőbe is szerelmes legyek. :)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://frenchlady.blog.hu/api/trackback/id/tr382518715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása