Tényleg remélem hogy az lesz... Már nem sok nap áll előttünk, így pont ideje azon gondolkoznom, hogy vajon hol is töltöm a Szilvesztert... (ok, már egy ideje azon gondolkozom, és semmi értelmesre nem jutottam még).

Merthogy...

Az egyik legjobb barátnőm meghívott, hogy legyek velük (ok, kisebb unszolásra, miután kb. fél órát hisztiztem, hogy nem tudom mi lesz), de lemondtam.

A volt baráti társaságomban is szerveznek bulit, de talán nem véletlenül van a mondatban a volt szó... De igazából az a buli sem áll sehogy.

Az új ismerőseim, kollégáim, barátaim is inkább egyedül lesznek, vagy már meg van a hely (és ismeretlenként, csak nem pofátlankodom be). Szóval semmi hatalmas buli hangulat, vagy ilyenek...

Igazából az a legnagyobb baj, hogy én nem tudom, hogy mit is akarok Szilveszterre.

Vagy talán tudom, csak nem tudom, hogy meg akarom-e valósítani... Vagy meg kellene-e valósítani. Jelenleg úgy néz ki a dolog, hogy a számomra fontos emberek, nem egy helyen lesznek. És mit szeretnék? Igen, velük lenni. Ha akarnak táncolni, vagy csak beszélgetni, enni, koccintani, játszani, jól érezni magunkat... De épp ideje megtanulnom, hogy nem sajátíthatok ki embereket... Bármennyire is jó lenne néha... Ők is, mint ahogy én, esetleg tovább lépnek(tek), baráti kört váltottak, vagy csak egyszerűen máshol szeretnének lenni, ahova én is szeretettel vagyok látva, csak másoknak is örülnének most. Ami nem gond, csak nekem kell megtalálnom, ebben a másholban a helyem. Menni fog... :)

És bármennyire is utálom most ezt a mondatot, de még mindig igaz... 

Az idő mindent megold... (De jelenleg én nem idővel, hanem most akarok mindent... :))

A bejegyzés trackback címe:

https://frenchlady.blog.hu/api/trackback/id/tr511631522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása