Loccs

 2010.04.09. 15:55

Ugyanmár túl vagyunk rajta, de még benne vagyok a 8 napban... :)

Szóval, Húsvét. :)

Sok lány ismerősömtől hallom vissza, hogy a háta közepére sem kívánja a húsvéti hercehurcát, mert büdös a kölni, hajat/ruhát kell mosni utána, családot kell járni, a pasik nem biztos, hogy annyira józanok, mire odaérnek hozzájuk, és így tovább. 

Ettől függetlenül én szeretem a Húsvétot. Régen is szerettem készülni rá, tojást kifújni (több-kevesebb sikerrel), festeni, ragasztgatni, ötletelni, hogy milyen tojglikat is csináljak/csináljunk. :) Persze a kifújt tojásokból utána anyu próbált valamit összehozni, ami pl. egyszer tök jól sikerült. (Arra az egyre kifejezetten emlékszem, a többi is biztos jó volt... :)) És így most is szívesen veszem elő a húsvéti kellékeket (tojás, dekor csirke, stb.), és készülök az Ünnepre.

Így nekem pont ellenkező bajom van a Húsvéttal, mint a csajoknak. Azaz nem jön senki, hogy bebüdösítse a hajam, hogy "enyhén" alkoholos lehelettel el próbálja mondani a "Zöld erdőben jártam"-ot, vagy nincs olyan ember sem, aki fogjon egy üveg szódát, és hajnal 6-kor azzal verjen ki az ágyból (mondjuk ilyen ismerősöm eddig még nem is volt... :)). 
Legalábbis az elmúlt két évben nem így jött ki a lépés. Ok, virtuálisan kaptam tavaly sms-t, hogy Loccs, ill. most is egy-két e-mailt ilyen tartalommal, de az azért mégsem ugyanaz... 

Úgyhogy jövőre a terv(ek)... :)

1) megfenyegetem az összes férfi ismerősömet, hogyha nem locsolnak meg, akkor nem kapnak tojást... :)
2) lemegyek vidékre, egy baráti családhoz, ahol biztos lehetek abban, hogy nem lesz problémám a locsolkodással. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://frenchlady.blog.hu/api/trackback/id/tr721907544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása