A DE ember

 2010.02.09. 20:17

Az Igen emberen felbuzdúlva (ami ráadásul nem is tetszett annyira, bár volt benne egy-két jó rész) gondolkoztam, és figyeltem saját kis környezetemet, és egyenlőre egy igen ember helyett, találtam egy de embert...

Egy olyan lányt, akinek minden mondata nagyon jól kezdődik, de van benne egy vagy több DE. 

Mert szuper volt a hétvége, DE nem tudtam kipihenni magam. Vagy szuper, hogy végre levelezek egy fiúval, DE nem tudom, hogy lesz-e belőle valami. Vagy már olyan jó lenne találnom egy pasit, DE itthon nincsenek értelmesen használható emberek.

Egy idő után ez azért nagyon fárasztó. Mert higgyétek el nekem, nincs olyan dolog, vagy olyan mondat, ami közben/után nincs DE. Fárasztó és lehúzó... 

Ettől függetlenül a lány maga szerethető... DE... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://frenchlady.blog.hu/api/trackback/id/tr151743786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása